Valborgsfirandet på La Primavera.

Det blev ändå att jag följde med tjejorna igår. Misstänkte nästan att det skulle bli så, tihi. Men kul hade vi. Det var lite lamt och " fjortisvarning " inne på discot, men men det var kul. Som alltid blev det roligast mot slutet, v a r f ö r   ä r   d e t   a l l t i d   s å ? Jag och Arbona dansade som galningar till: det var en gång en liten fååågel jag en fååågel han bodde på lande och Roger hette han .. Det är ju nästan vår låt nu ju, muhihi ! Vi älskar den bara för att vår NO/matte lärare heter just Roger och tja, vi brukade knarka den när det kom ut. PS; han blev inte så glad ^^.


När Baba kom och hemtade mig åkte vi inom max och köpte lite mat. Gött ! Jag hade tjatat om mat typ hela kvällen, så jag blev väldigt glad när han kom med det förslaget. Vi åkte hem, åt och sen somnade jag i soffan. Allt detta under kanske en timme, haha. Oh, I'm so good.



H o p p a s   n i   o c k s å   h a d e   e n   r o l i g   v a l b o r g !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0