Utmaning.

Nej jag har inte blivit utamanad av någon. Tyckte bara att det verkade kul och jag är jävligt rastlös.  H u h u . . Inget tvång att läsa, but here goes.


För 5 år sedan...

... var jag 11 år. Lekte dagarna ut och hittade på bus som alla skitungar gör.

För 3 år sedan...
... var jag 13 år. Dock inte alls " fjortis " höhö, men hade dö kul ändå. Började sjuan, träffade nytt folk, fick nya vänner och minnen för livet. Det var troligtvis den roligaste tiden i mitt liv.

För 1 år sedan...
... slutade jag åttan och blev " störst " på skolan. Åkte till Polen med niorna och livet lekte.

För 3 månader sedan...
... var det februari. Då åkte jag till Thailand i två veckor och hade det helt underbart! Träffade min kusin och hans familj för första gången och fick ett helt nytt liv, under vattnet. Blev kär, i dykning och lite annat ;P

Igår...
... dansade klassen sin sista träningsdans innan danskvällen som är på måndag. Alla hade kul och man blev genast påmind varför det kommer bli så svårt att skiljas om knappt en månad.

Imorgon...
... kommer det förhoppningsvis bli lika soligt och varmt som idag.

Om ett år...
... går jag ut ettan och har kanske ett helt annat liv .. scary ^^.

Jag utmanar...
... alla som känner sig utmanade! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0