Tell me how I'm supposed to breathe with no air?

Sitter och knarkar sönder No air med Chris Brown och Jordin Sparks ni vet ^^. Jag har blivit helt kär i den. Kanske lite efter ? Jag vene, but I love it anyway ;)

Idag har solen varit framme  h e l a  dagen, något som är väldigt ovanligt nu för tiden verkar det som. Innan idag var jag och Baba och lånade en bok till mig som jag måste ha till engelskan ni vet. Det blev en helt okej bok för att bara ha småkikat på den. Kommer inte ihåg vad den heter, muihi ! Återkommer med det. Sen åkte vi i alla fall till stranden och tog en glass och softade lite på stranden. Gud va skönt !

Nu har jag precis kommit hem, igen. har varit ute och powerwalkat med mamma. Det har varit en riktigt parents -dag idag, haha. Men, väldigt trevligt :) Imorgon blir det familjemiddag hemma hos mormor som ska koka ihop något förjävlargott som vanligt. Det finns ingen bättre kock än min mormor ska ni veta. She's the best !


image64


If I should die before I wake,
It's cause you took my breath away.



Kommentarer
Postat av: bownii

ååh den låten gillar jag riktigt mkt! du var fin i bilden :)

2008-05-03 @ 20:12:03
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0