Sweep me off my feet.



Sitter och lyssnar på denna låten om och om igen.  J a g   ä l s k a r   d e n . Det är en sån låt man bara kan sitta och tänka hur länge som helst till. Ah, dessa härligheter. Är som sagt ensam hemma ikväll och jag börjar tröttna på att sitta ensam nu. Det kan vara avkopplande ett tag, men inte för länge. Kollade lite på sommarkrysset men TV:n är inget för mig ikväll. Solen har letat sig fram äntligen och jag sitter och kollar ut genom fönstret på den helt galet vackra gul/röda solnedgången som syns mellan dom svajande träden. Träden svajar alltid i Halmstad förresten. Hur vackert väder den än är, så blåser det alltid. Skönt tycker vissa, pissigt tycker jag.

I morgon måste jag ta tag i pluggandet. Seriöst. Jag har prov i genetik i veckan, bokrecension på onsdag och säkert något annat som jag har glömt. Alla har väl mycket nu när det börjar närma sig sommarlov. Men håll ut kids, det är snart slut på redovisingar, prov och allt vad det heter. Det ska bli så jäkla gött med drygt 2 månaders ledighet. Så jag kämpar till det sista även om det känns som om jag har lagt av sen i julas. Nu däremot ska jag ladda hem lite goa låtar. Kanske lägger ut några av dom på bloggen sen. We'll see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0