Sista fredagen i skuuulan.


Känns hemskt när jag säger det. Usch. Idag hade vi vår allra sista spanska lektion. Gud va jobbigt det blev när vi skulle gå ^^. Admira fick tårar i ögonen och sa; Ja detta är väl adios då .. Visst det har funnits stunder där man kanske inte har älskat henne precis men jag kommer sakna henne jättemycket.  P å   r i k t i g t !  Hon är verkligen en jättesnäll lärare. Hon kan ha mycket krav men det gör bara att man presterar desto mer och det är ju så det ska vara !

Det var även den sista idrottslektionen med 9b idag. Och håll i er nu. VI VANN BRÄNNBOLLEN! Alltså vi har alltid varit sämst i alla år, som jag skrev igår, och så vinner vi på den allra sista lektionen. Damn, vi bröt traditionen men vafan. Vi vann ju ! Det har väl typ aldrig hänt ?

Ikväll ska kusin vitamin, hennes man och mormor komma och grilla. Det bli grekiskt; souvlaki, tzatsiki, bifteki, osv. Mums fillibabba. Nu ska jag däremot göra mig i ordning och lyssna på lite go sommarmusik. På tal om sommaren är det svinvarmt ute. Låg på altanen och solade innan. Gud va skönt det var. Solen riktigt steker.


image176

Bild tagen av mig. Visst ser den lite vykortsaktig ut ? ;)
Det är i alla fall i khao lak på stranden ungefär där vi bodde.
Saknar det underbara vattnet ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0