Orientering, danskväll och tröttsam tisdag.


image134

På idrotten när vi dansar med 9B.


Jag tänkte börja berätta lite om gårdagen.
Ja först var det den superhärliga sovmorgonen, till 12 ! Då började orienteringen som ja, gick sådär. Eller vad säger du Carro ? HAHA. Jag och Carro gick alltså tillsamamns och jag säger bara; släpp aldrig ut två danskar i en svensk skog, hahaha. Katastrof mannen ! ;) Vi var nästan inne i stan när vi kom på att vi hade gått "lite" fel. Herreguuud vad jag skrattade. Vi hade grymt kul i alla fall. Det viktigtaste ju.

På kvällen var det då danskväll på galejan med trönninge och vallåsskolan. Det var la kul men jag har sagt det innan och jag säger det igen. Jag hamnar alltid i baren till slut, haha. Denna gången hanmnade jag  b a k o m  baren av någon anledning. Men vi hade kul där med, inget att klaga på. Alla var så fina och upplädda och vi tjejor tog mängder med kort som jag kommer lägga ut vid något annat tillfälle. Men Nicke, du fick inte med mig på kort, muihi ! Äkta solt. Han försökte verkligen hela kvällen med den jävla kameran men fröken Amanda vet hur man undviker kameror på bästa sätt kan jag lova.

Idag har däremot varit en helvetes dag rent ut sagt. Det började i morse redan när jävla byggarna kom och jag blev stressad tappade saker på golvet heeela tiden och innan jag ens hade kommit iväg till skolan var jag förbannad. I skolan blev allt bara sämre och jag blev ännu mer irriterad och fick med mig Carro på den vägen. Så där satt vi tillslut på bilden, tjuriga som fan och trötta. Då tänkte jag; men nu kan det väl bara bli bättre, vi slutar ju snart. Äh ? Nej gott folk, nej. Min mobil blrv helt mongo och nu är den typ .. sönder eller nått ? Gaah, hoppas imogon blir bättre.


Kommentarer
Postat av: bownii

dans är kul :)

2008-05-20 @ 23:52:17
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0