Om allt och inget.

Som ni kanske vet var jag lite små irriterad igårkväll, men idag är allt fine again ! Skönt. Hatar att vara tjurig ^^. Det är bättre att vara förbannad ;) Diggar mig själv när jag är förbannad. Ohh, ni ska se mig bara haha. Nej nu får jag skärpa mig. Ursäkta  f l u m m i g h e t e n . Skolan har varit bra förutom slingan vi skulle jogga på jympan. Min stackars tå, finns du kvar än ? Jag måste verkligen kolla upp den snart, men det låter så löjligt. "Ehmm, jag har ont i min lilltå?" Finns det inte värre saker liksom? Jo såklart, men jag vill bara säga att en lilltå kan också göra förjävlar ont rent ut sagt. Så det så.

Jag lämnade också in lite av min  h o m e  - a r t  till Annika idag och hon tyckte det var bra så jag är nöjd. Håller förövrigt på att rita en gammal cypriotisk kvinna, som jag hade tänkt ge till pappa. Rynkorna blev faktiskt bra, haha. Det där kan faktiskt va krångligt. Jag har aldrig ritat en gammal människa innan, så jag ser det här som ett "testobjekt". Idag blir det massa matteplugg. Det är ju nationella i morgon och då måste ju hjärnan vara på topp. Fast helst utav allt skulle jag nog vilja plugga lite sannolikhetslära, muihi !


image68




Kommentarer
Postat av: bownii

svar: ååh tack! :)
cool bild btw

2008-05-05 @ 18:45:16
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0