Mobiltest.

image97


Ta fram din mobil, och svara på frågorna!
I din telefonbok, Tryck neråt 7 gånger bland dina kontakter,
Och sen skriver du in kontakten och svaret på frågan.


1. Vill du ha personen i din säng?
Kontakt: Carro
Svar: haha såklart ;)

2. Har du pussat personen?
Kontakt: Emelie
Svar: Jaa, min älsta och bästa kompis jööh :)

3. Har du haft samlag med personen?
Kontakt: Jonas
Svar: Oh neeej haha xD

4. Vad tycker du om personen?
Kontakt: Lisa
Svar: Underbar tjej, min Lisa ju ;)

5. Skulle du kunna tänka dig att dejta personen?
Kontakt: Nicke
Svar: Haha såklart fan! Nicke ju grr xD

6. Vad gillar du mest med den här personen?
Kontakt: Stephan
Svar: Rolig som fasiken ;D

7. Vad hatar du mest med den här personen?
Kontakt: Arbnora
Svar: Faktum är att det finns inget att hata med henne, hon är sjukt snäll.

8. Vad tror du att den här personen tycker om dig?
Kontakt: Cilla
Svar: Äh ? Min syster älskar mig förhoppningsvis haha ;D

9. Känner du den här personen, om du gör det, hur träffades ni?
Kontakt: Helena
Svar: Jo lite grann, hon har gått i min paralellklass sen 3:an

10. Hur skulle du reagera om den här personen slog dig?
Kontakt: Katarina
Svar: Hon slå mig? Haha skulle nog kissa ner mig av skratt ;)




Kommentarer
Postat av: blondinan

ÅÅÅÅÅÅÅ DET VA LÅÅÅÅÅÅÅÅGT! :P haha

2008-05-10 @ 16:11:22
Postat av: amanda

haha i knoooow ;)

2008-05-11 @ 12:34:40
URL: http://bizzaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0