Heaven can wait, we're only watching the skies.



Idag är en mycket bättre dag ! Allt är mycket bättre och skolan har faktiskt varit rolig trotts ett muntligt nationellt prov i matte, osv. Är ganska nöjd med min insats där haha. Roger kanske inte är lika, men vafan. Nu är det slut på det slut med nationella prov, för den här gången. Usch, bara tanken på att dom återkommer senare är tröttsamt.

Ikväll blir det en riktig slappekväll. Eller en  g i r l i l i c i o u s   n i g h t  eller något i den stilen. Det finns godis hemma och det är alltid bra på TV:n på onsdagar, så där är redan kvällen säkrad. Inte nog med det ska jag ta en lång kvällspromenad senare ikväll. Jag blev faktiskt inspererad när jag och baba tog en sen ganska sen kvällspromenandis igår och visslade på fåglarna, haha. Skitskönt med den friska luften och inte en människa ute. Det är bra för att rensa skallen.


image136image137
image138image139

I måndags på danskvällen när Arbona, Atusa och jag lekte fjortisar inne på toan en stund !

Kul vi hade tjejor ! ;)





Kommentarer
Postat av: bownii

söta bilder, toaletten har bäst ljus för mobilbilder ellerhur? :)

2008-05-22 @ 15:19:48
URL: http://www.bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0