Godissuget tar över.

Jag är så godissugen. Ni anar inte ! Jag vill så gärna åka och handla en stor, fet, tung godispåse men massor av blandegodis.  H e l t   s j u k t   m y c k e t  vill jag det ^^ HAHA ! Men å andra sidan. Det är onyttigt, man blir tjock eller " tjockare "och man kommer att ha den fetaste ångesten efter några bitar och tänka; var det verkligen så gott ? Jag skiter nog i det. Får ta lite fredagsgodis i morgon istället ^^. 

image119  

Nu ska jag ta och slänga mig i sängen och läsa min bok. Det är riktigt bra, menjag ligger lite efter. Den ska redovisas på onsdag nästa vecka och jag kan säga att jag är inte ens i närheten. Jag läntar, I MORGON ÄR DET FREDAG! .. och då är man ledig när man trallar hem från skolan.


Kommentarer
Postat av: bownii

svar: tack så jätte mkt :)

2008-05-16 @ 02:54:01
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: MATILDA

yummie :D

2008-05-16 @ 13:02:31
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0