Feeling for quality.


G a a h !

Jag vill hoppa av excitement, dansa av glädje eller skrika av lycka. Denna dagen har nog varit den bästa på väldigt länge ^^. Som ni kanske vet så skulle jag ju ha redovising idag. Innan dess hade vi dock engelska och gissa vem som kommer och ska sitta och bestämma betyg med Martin. Jo, Anna ! Vår " riktiga " lärare. I alla fall kom dom ut till klassrummet sen när engelskafilmen var klar och jag gjorde i ordning till att börja redosvisa på nästa lektion. Då kommer Anna och säger; Amanda, jag och Martin har pratat och vi kom överens om att du ska få MVG i slutbetyg !  W O H O O O O O !  Det är något jag verkligen har jobbat på och gjort mitt bästa för att uppnå. Så jävla kul att äntligen nå ett mål som jag länge har siktat mot.

Efter det släpte ganska mycket av nervositeten och jag brydde mig ärligt talat inte om hur det gick. Det beskedet gjorde hela min dag så mycket bättre och i detta fallet mindre nevöst. Redovisingen gick la sådär. Inte MVG -kvalitet men helt okey för att vara mig på en redovisning. Nu ska jag ner och fira lite med  c h o k l a d   o c h   k a f f e .


image111image112



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0