En sån där jobbig lista som alla hatar och aldrig läser.


image66


Namn: Amanda Therés
Piercingar: No
Tatuering: Funderar på det
Längd: 167
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Brunish med guldstänk ;)
Är du kär i någon: Vene, borde jag vara det ?
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja visst
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Vet väl inte jag, ask them.
Dricker du: Händer väl
Använder du droger: Nej
Röker du: Neej
Vad är du rädd för: Spindlar
Gillar du att tvätta: Kan jag inte påstå
Gillar du berg och dalbanor: Jaa klart !

Senaste
Film du hyrde: Oj, vene.
Låten du lyssnade på: Love in this club
Låten som du hade på hjärnan: Love in this club :O
Låten du laddade ner: Patrik Isaksson - 1985
Personen som ringde dig: Katarina
Personen du ringde: Hem
Tv program du tittade på: Vänner
Personen du tänkte på: Ehm ..
Personen du saknade: Mina underbara systerdöttrar

För eller emot!
Långdistansförhållande: It depends ;) Kan la funka om man bara vill.
Utnyttja någon: Nej, sånt är jag absolut emot.
Sex före äktenskap: Det är ju upp till varje person. Men ja.

Favorit!
Mat: Grekisk och Indisk
Låt: Guuuud, massvis ! Fråga mig aldrig sånt.
Dryck: Och svaret förblir .. KAFFE
Film: Det stora blå
Vän: Alla mina vänner är mina favoriter

Har du någonsin!
Gråtit över en kille: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Mmm ..
Varit i slagsmål: Njaae, typ haha.
Blivit arresterad: Nej

Antal
Hur många gånger har du varit kär: För många
Gånger ditt hjärta brustit: För många
Hjärtbrist på grund av dig: För många
Personer från grundskolan du har kontakt med: Alla haha :P
Gånger ditt namn har varit med i tidningen: 2 I think
Ärr du har på kroppen: Ett ärr på mitt knä som betyder fett mkt !

Extra skit
Ska bli skoj: Sluta 9:an
Sparar till: Dykar cert.
Väntar på: Inget
Pålägg som gäller: Är inte speciellt förtjust i mackor.
Dagens dryck: Vatten

Senaste
Bok du läst: Läser den där boken som jag har glömt vad det heter just nu
Personen du fick brev av: Brev ? Ehmm, Banken ?
Personen du fick sms av: Katarina
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela? For real ? Typ en vecka sen kanske.
Saken du köpte: En vit lång skjorta på H&M

Värt att veta
Vad har du gjort idag: Stan, beachen, altanen, datorn.
Brukar du svära mycket: Ja fan.
Hur tidigt stiger du upp: 06.20
Gillar du att slåss: Nää
Är du seriös: Oftast inte, men när det behöv så.
Vad är du allergisk mot: Kyla.
Var har du ont: Min stackars knogeee.
Använder du hårspray: Jaa
Kan du stå på händer: Troligtvis inte.
Favorit serie: Desperate, vänner, one tree hill.

Finally
Håkan hellström eller The Ark: Ingen faktiskt.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Ehh ?
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Nej
Är du glad nu: Neutral
Va du glad i helgen: Kanske, I have my moments.
Varför: Skulle du gärna bra vilja veta va ? ;)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, massor.
Vad dansar du till: Allt !
Stockholm är: Fett med nice asså.
Göteborg är: Fett med skoj.
Kan du sjunga: Fråga grannarna.
Mer värt än guld: Diamanter :O
Spagetti eller makaroner: Spagetti
Ett land du helst vill besöka: Mother Russia.




Kommentarer
Postat av: Natalie

Precis!! Det är så patetiskt! Detsamma, vad hade du för dig ikväll då ? :)

2008-05-04 @ 01:34:19
URL: http://nataliieee.blogg.se
Postat av: Natalie

Svar: Nej, ingenting alls, försökte se en film med pappa men jag är absolut ingen film människa :P Åh, vad snällt :) tack så mycket ;)

2008-05-04 @ 21:13:22
URL: http://nataliieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0