Du får blickar av dom alla och det vet du om.

Sorry för att jag har varit dålig på att skriva, men hey. Det är helg nu jööh ! Fredag och allt.  
F i f a n
   v a d   g ö t t  ! Dagen har varit bra. Skolan gick snabbt och vi hade som vanligt vansinnigt kul.

Helgen hoppas jag bli lika solig och vaarm som idag. Det är fett skönt att ligga ute i solen och steka sig lite. Men ett tips bara. Gör aldrig det på en fredag eftermiddag. Ehmm, I fell asleep. Jag vet, inte bra. Men ni vet säkert lika bara som jag hur trött man är på fredagar.

image91image94


I morgon vet jag inte vad det blir men är ensam hemma så får se. Kanske grill ? Hmm, vene ännu men något kul ska vi väl se till att hitta på ;)


V a d   h ä n d e r   h o s   e r   i   h e l g e n  ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0