Det ska bli en brun sommar.


Är så härligt varm och ögonen vill inte hålla sig öppna. Jag har nämligen precis solat. Det ni. Jag har kommit in i en sån vana nu att efter skolan byter jag om, lägger mig på baksidan och solar en halvtimme/timme. Så jädrans skönt. I år har jag planer på att bräcka mitt brunrekord och bli riktigt riktigt brun. Så jag börjar nu, ska sola hela sommaren (om inte vädert blir dåligt ..) och som en go avslutning på det hela åker jag till cypern i augusti ! Jarå, jag ska nog se till att bli brun. På ett eller annat sätt.



image171

( solnedgång i Tylösand tagen med mobilishen )

Sommaren - 07 var ingen höjdare.
Detta året ska bli så mycket bättre, lova ?
måste, måste, måste ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0