Dampig fredag och liljekonvaljjakt i skogen.

Skolan idag har varit helt, ja,  d a m p i g  !  Allt började när vi inte hade spanska, så jag och Carro gick in i datasalen och satt och chattade med varandra x) Fast vi tröttnade ganska snabbt och gick till Lisa och Co. som hade tyska. Där fortsatte damprycken och jag och Carro var helt höga hela dagen efter det, haha. Stackars Conny, han trodde vi skrattade åt honom, muihi !
När jag kom hem åkte jag, mamma och mormor och plockade skitfina liljekonvaljer i skuugen, typ vid Carro. Alltså in das bushes, haha skoja bara ;) Efter att vi hade fått ihop en bukett, åkte vi till morfars grav och satte dom där. Han älskade liljekonvaljer, like me :) Det blev i alla fall jättefint.

image120
Carro dampar sig på golvet i grupprummet haha x)

image121image122
t.v. Stefanie målar tassar på Lisas "stones" haha ;P  t.h. Lisa skrev mitt namn på sitt ben, naww ;)

image123
Liljekonvaljer, den finaste blomman i sweeeden :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0