Att få ut sina aggritioner på en stenhård säck ..

.. är så jäkla skönt och samtidigt väldigt roligt. Jag har precis boxats klart för idag och känner mig taggad som fan ! Gaah, älskar den här känslan som jag har efteråt. Kommer troligtvis få en grym träningsvärk i och med att jag inte har boxats på länge nu, men men det är ju sånt man får ta. Jag tycker det är snarare skönt med lite träningsvärk. Då vet man ju i alla fall att man har gjort någonting ;)Funderar även på att köpa nya boxningshandskar. Dom jag har nu är väldigt slitna och ger mig sår på knogarna, inte bra. Så det blir nog att jag få inhandla ett par sånna. Vilken färg tycker ni ?  S v a r t a   e l l e r   r ö d a ?


Att dessutom träna till Creed och framför allt denna låten - bullets, gör ju att man blir ännu argare och ännu mer taggad. Har ni några andra bra " boxningslåtar " som man kan träna bra till, kan ni ju gärna skriva det. För man brukar ju alltid tröttna efter ett tag och då är det ju bra att ha några på lager menar jag, muihi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0