Words can't express what you mean to me.






(bild från balen)

Jag vet, jag har varit jättedåligt på att uppdatera på sistånde men tiden har verkligen inte räckt till. I måndags var det bal och det var verkligen jättekul att se alla uppklädda och fixade. Alla var verkligen superfina ! Det var allt från linedance till bildspel .. Bildspelet ska vi inte prata om ! Dom hade tagit bilder från typ 4:an till 9:an och visade. Gaah, pinsamt men alla fick sig ett gott skratt och för en kort stund kändes det som om alla verkligen var tillsammans igen. Like back in the days ..

I tisdags var det skolavslutning. Några tårar blev det, men inte alls som jag trodde att det skulle bli. Hade väntat mig gråtkaos a la amanda. Jag, lisa, carro och marre sjöng en sång om lärarna som verkligen gick hem. Folk skrattade och det var ju det som var poängen. Jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det. Sen var det kyrkan, lisa och mason sjöng en otroligt vacker låt. Vilken text ! En blick, en kram, en tår, vi sen skilda vägar går .. Börjar nästan gråta bara jag tänker på det. Efter kyrkan var det betygen, jag blev helnöjd ! Nicke fick sin fina Danmarks tröja efter ett evigt tjatande om danska och Danmark. Passade perfekt, haha ;) Mår ganska dåligt för vissa lärare hann man liksom inte säga hejdå "på riktigt". Hade miljoner med saker som jag ville säga, men fick inte ut något. Det gick helt enkelt inte. Men iblnad kan en blick, en kram, en tår säga mer än tusen ord och det tror jag att det gjorde i detta fallet.

Förrgår, onsdag, åkte alla niorna till Liseberg. Nicke hade stolt på sig sin Danmarks tröja, även om Sverige hade vunnit matchen dagen före. Så alla frågade honom typ, eh, varför har du en danmarks tröja? Haha, han är bäst. På liseberg hade vi grymt kul. Åkte inte alls så mycket som jag brukad (har jag blivit gammal?) Åt dyr pizza och ännu dyrare cola. Aldrig mera även om det är en tradition ;P När vi kom hem och gick av bussen var jag glad att jag inte hade börjat lipa. Att krama Lisa var ett stort misstag haha xD. Vi båda började storlipa och sen smittade det av sig till alla andra. Så till slut blev det världens kram/gråt kalas på parkeringen i fyllinge. Det var jättejobbigt men ändå otroligt vackert på något sätt. Alla verkligen visade sina känslor. Att lämna alla var skit jobbigt men vi kommer ses igen. Det vet jag, det måste vi ! Detta får inte bli slutet på så många fina år tillsammans.


   
   
  

Klass 9A, ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Vi har gått igenom det mesta tillsammans. Skratt, gråt, slagsmål (haha), osv, osv.
Kommer sakna oss. För vi kommer aldrig vara dom samma utan varandra.
Glömmer er aldrig och vad än folk säger så var vi dom bästa !

 ♥




Kommentarer
Postat av: bownii

åh va fina ni är :)

2008-06-13 @ 15:29:20
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0