Alla får väl drömma, eller?


Idag var jag i Danmark med mammi och mormor. Mycket trevlig dag måste jag säga. Så ja, det blev väl en och annan pölse och så, muihihi ;) Nu är jag däremot hemma igen. Sitter här och kämpar emot minnena som återkommer så fort jag närmar mig vägskylten som det står Halmstad på. Varför ? Vad är meningen men att tänka så jävla mycket ? Man kommer ändå inte fram till några bra lönsningar. Jag har faktiskt kommit fram till något bra idag, tro det eller ej. Jag vill lära mig skriva. På riktigt. Ni veta sånna fina saker. Inte dikter eller så, men små kloka ord som betyder något. Det kommer nog inte gå så jättebra utan att svära, använda ord som inte finns och helt enkelt vara klok. Jag menar, hade jag varit det så hade jag väl inte suttit här nu egentligen? Eller .. ? Kanske.




missing someone gets easier every day because even though
it's one day further from the last time you saw each other,
it's one day closer to the next time you will ..



Kommentarer
Postat av: Katten

If you can think it you can do it!! <333

2008-06-25 @ 23:42:35
Postat av: amanda

katten; aaaw gumman, that's right :) ..ibland i alla fall xD<333

2008-06-25 @ 23:44:43
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0