Timmen innan avspark.


Ikväll spelar Sverige - Ryssland och självklart ska jag kolla. Det är inte alls knepigt för mig. För oavsett vem som vinner så är jag ju vinnare på något konstigt sätt :) Det ni. Brossan och Johanna kom förbi en sväng och vi laddade upp lite med chokladbollar som jag bakade rekordsnabbt. Jag är en riktigt bullmormor nu för tiden, hahaha. Muffins igår och chokladbollar idag. Säger bara; illa amanda, illa. Fast jag är ändå rätt duktigt om jag får säga det själv. Var uppe på galgberget idag igen. Utan mitt fotbollslag den här gången men det funkar väl ändå ;) Efter det cyklade jag och sen styrketräning på det. Inte illa ändå.

Ska köpa det svindyra årskortet på nautilus också. Jag har hittat min träningskompis nu. Johanna, du vet inte vad som väntar dig, muihihi. Det ska faktiskt bli riktigt kul. Synd bara att det är så jädrans dyrt :/ Men men, det kan det väl vara värt.







Kommentarer
Postat av: bownii

hahah ja du, ja e väldigt kräsen när ja shoppar...så ja letar o letar innan ja hittar åt bra :)

2008-06-19 @ 14:45:46
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0