Och helt plötsligt är jag 25!


Enligt vuxentestet borde jag vara 25.1 år gammal. Där ser man ..

Ikväll har fröken amanda varit på premiär. Det ni. Är dock inte så glamouröst som det låter. Det var pappas kompis som hade någon föreställningsaktig premiär i Helsingborg, där vi fick komma som lite vip. Det var i alla fall jättebra och allting var kanon, tills .. aa vill jag ens berätta. Jag och pappa skulle då bege oss hemåt och hittade inte utgången. När vi väl hade hittat utgången så var det låst och vi kom alltså inte ut. Pappa sa; ja, då få vi ju klättra över staketet amanda. Helt seriöst. Ja ba; Ehh, nej? Jag klättrar inte över det staketet. Det var en massa folk på parkeringen utanför. Pinsamt liksom. Efter mycket jiddrande kom vi fram till att det var det enda sättet att komma hem idag. Så pappa hoppar över och sen klättrar jag upp. När jag sitter där uppe märker jag hur högt det faktiskt är ner till marken och fegar ut. Så alltså, med pappa på andra sidan staketet, jag själv uppe på staketet och en folksamling på parkeringen utanför, får jag panik. Nu kommer det verkligen pinsamma. Det kommer några som hade arbetat där inne och säger; Nej, ni behöver ju inte hoppa över. Herregud, det finns ju en dörr. Koden står ju där. Och så pekar dom på en lapp vid dörren.  P I N S A M T !  Jaa, lite smått sådär. Men det bästa med mig och pappa är att vi alltid kan skratta åt det och han bryr sig inte det minsta om vad folk tycker. Rätt skönt faktiskt. Älskar dig pappi ♥

Nu är jag hemma i Halmstad igen och är för en gång skull ganska så trött. Det har nog inte hänt sen jag slutade skolan. Att gå och lägga sig innan 12 liksom. Det finns ju bara inte i amanda -världen. Fast hör och häpna. Jag kollade på ett program om hur viktigt sömnen är för oss inatt ! Ja, jag vet. Inte så bra enligt programmet men vafan. Dom visade i alla fall hur viktigt det var men sömnen och att faktiskt den dåliga sömnen kan vara en större samhälls fara än vi trodde från början. Hmm, där ser man. Så gott folk. Lyssna och lär. Va kloka och gå och lägg er nu ! Guudnatt på er.




Glömmer aldrig denna dagen/kvällen ..
saknar er sjukt mycket !



Kommentarer
Postat av: bownii

ÅH GRATTISS :):)

2008-07-01 @ 00:04:44
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: bownii

haha aa men detär bra, du är alltså mogen ;)

ja det tycker ja verkligen, spaninen var grymma hela EM

2008-07-01 @ 00:19:04
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0