I only realize what I want when I don't have it anymore.


Guess what !
Jag är klar med säsong 2 på mitt one tree hill maraton ! Så nu är det bara att börja på säsong 3 ;) Det har ju varit en perfekt dag för lite tv tittande så då passade jag på att bli klar med den boxen. Mamma var även så snäll att hon köpte en ansiktsmask med aloe vera och sånt bra sheit i till mig. Gud vad härligt det är med ren och babymjuk hud. Spa -dagar ska det bli mer av, definitivt ! Som betalning fick jag hjälpa henne att städa vår enormt lilla garderob med enormt mycket saker i. Fast jag gjorde inte så mycket. Sa mest; "aa släng det" eller "behåll den", när hon höll upp saker som hon behövde hjälp med om vi skulle ta med oss till den nya lägenheten eller inte.

I morgon ska jag, mamma och mormor till Danmark. Inte för att träffa släkten eller något, utan bara ta det lugnt och ha det allmänt trevligt ^^. Älskar mitt andra hemland. Det blir alldeles för sällan vi åker dit nu mera. Så därför ska jag verkligen njuta av imorgon. Kanske till och med snacka lite danska ;) Vem vet. Ska du med Nicke, hahaha ? ;D




i want to draw something
that means something to someone.
like when you go see a really great band
live for the first time and no one is saying it
but everyone's thinking it.
i want to draw that feeling, but I can't.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0