Gårdagen.


Gårdagen, ja vad ska man säga. Trodde det skulle bli lamt men det var inte alls i närheten. Aleks blev ägd, igen och igen och igen (muhahaha !), massa roliga telefonsamtal och amanda -kärleksdoktorn fick rycka in mitt i natten ;) Patrik, broderns kompis ringde mig (?). Fattar fortfarande inte vad han ville, hahaha. Jag somnade runt 3 och vaknade halv 5 igen. Godmorgon liksom ..? Somnade om igen runt 8 och vaknade igen vid 12 när brossan ringde. Det var nästan skita på sig varning för mobilen låg 1 dm från mitt huve och ringsignalen var på det högsta. Inte så nice. Gick upp på riktigt denna gången och ska jag vara helt ärlig så har det inte hänt nått kul alls, så det finns inget att berätta. Jo förrensten, jag äger Aleks ! ;)





Så bäst ! ;D



Kommentarer
Postat av: ALEKS ÄGER;D

du äger aldrig mig;) jag äger alltid dig:D<3

2008-06-21 @ 17:08:17
Postat av: amanda

aleks; jag kommer alltid äga dig, FACE IT! ;D<33

2008-06-21 @ 17:17:25
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Postat av: ALEKS ÄGER;D

ALDRIG;D

2008-06-21 @ 17:43:06
Postat av: bownii

svar: tack söta :)

jamidsommar är alltid trelvigt:):)

2008-06-22 @ 02:23:25
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0