Jag har aldrig sagt att jag är ordningsam.



Denna bilden får mig tänka på att jag verkligen måste ta tag och städa min garderob imorgon, när det ändå är städdag. Bilden är tagen i Thailand på hotellrummet. Amanda hade inte så bra ordning på kläderna där, som ni kanske ser ? Allt låg mest i en hög och när man skulle använda något fick man lite smått panik när det var helt skrynkligt. Konstigt ? Nae. I påsen där som ni ser (majestic fashion) ligger min balklännng som jag ska visa er någon dag. Den är verkligen jättefin ! Jag är bara lite nervös om den fortfarande passar. Jag har liksom inte prövat den sedan den dagen den blev klar i Thailand. Och det var ju ett tag sedan om man säger så. Men det borde den väl göra. Annars får jag lite smått panik. Nej usch, inga sånna tankar nu. Klart den passar !

Jag håller på med en skiss som jag tror jag kommer bli väldigt nöjd med när den är klar. Det ser i alla fall väldigt lovande ut. Än så länge är det en hemlis vad/vem den föreställer. Det är något väldigt vackert i alla fall .. 

Nu ska jag fortsätta med skissen, kan hålla på hela natten. När jag väl är koncentrerad kan jag aldrig sluta. Det är väl både på gott och ont antar jag. I måndags fick jag tillbaka alla skisser som Annikka min bildlärare skulle betygsätta. Hoppas hon gillade dom. Vill verkligen få ett kanon betyg i bild. Som jag har kämpat ! Men men, det får vi ju se på tisdag. Usch, det låter hemskt. "På tisdag". Sen är det slut. För alltid. Jag tänker inte bli lipig nu, det kommer nästa vecka. Då kommer ni få läsa om alla åren och mina känslor. Jag bävar för det ..



Kommentarer
Postat av: johanna

wow, kaos? :)

2008-06-08 @ 16:28:01
URL: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0