Under detta läsåret.




under detta läsåret har jag;

skolkat ngn gång [/]
varit uppkäftig/kaxig mot någon lärare [/
ätit godis på ngn lektion fast du inte får [x]
sms;at på ngn lektion [x]
hamnat i slagsmål på skolgården [ ]
fått IG på ett prov [/]
du har fått en utskällning av läraren framför hela klassen [ ]
du har kastat mat i matsalen [x] - ärtor haha xD
du har skämt ut dej regält för den snyggaste i skolan [/]
du har sett att en mattant har tagit i maten med händerna [x]
skolmaten va tummen ner detta läsåret [x]
du har förändrats under detta läsåret [x]
du har fått nya vänner [/]
jag har tagit mer mat än vad man får [x]
det hände något som du aldrig trodde skulle hända [x]
du blev kär [x]
du fick en ny bästa vän [/]
du längtar tills nästa läsår [ ] - neej, hur ska jag klara mig ? ;O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0