Sveriges sommarväder och deppmusik.


Maha ! Sveriges sommarväder har börjat nu. Asså det är seriöst helt jävla sjukt. Här har man gått i månader med fint väder och längtat till sommaren och sommarlovet. Nu är det här och självklart drar det med sig regnet också. Det måste nästan va ett skämt ^^. Hur som helst, var ute med Katarina och gick lite. Snackade massa fyllingeskolan -minnen. Gud, dom finns det många av ! Är nästan lite rädd att tänka på allt. Jag menar man är ju inte den bästa på att hålla tillbaka tårarna now a days xD Så mycket jag har gråtit dom senaste dagarna har jag inte gjort på väldigt länge. På tal om att gråta, här är en låt som jag knarkar just nu. En riktig depplåt, men vacker. Den påminner mig om allt detta ^^. Ni vet, sluta nian, splittras från vänner, lämna allt bakom sig, börja om på nytt och så ..





I miss the years that were erased
I miss the way the sunshine would light up your face
I miss all the little things
I never thought that they'd mean everything to me

Yeah I miss you
And I wish you were here



Kommentarer
Postat av: bownii

ååh, svenska sommaren e ju kän för det synd att det regnade..men man får hoppas på det bästa resten av sommarn! :) Kul att du gillar min stil :) tack!

2008-06-14 @ 00:27:30
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0