La soledad me esta matando.


Igår och i natt var jättemysigt ! Tack tjejor, älskar er. Det tog ungefär en timme innan vi fick upp tältet men kul hade vi, haha. Aldrig har jag käkat middag på en studsmatta heller, men allt ska väl ha en första gång ;) Allt var helt enkelt möjspöjs. Bilder kommer väl någon gång: Kan inte lova exakt när, men dom kommer.

Varför har man dagar då allt bara är piss ? Jag som trodde det skulle bara gå bra för ett tag framöver. Fan va fel jag hade. Folk kan verkligen överraska en, på både gott och ont. Hur kan man ta så fel på en mäniska, en vän ? Ofattbart.

Ikväll har jag en ensamhemma -kväll. Ska bara njuta, av att vara ensam. HAHA, rätt konstigt med tanke på rubriken .. Tänkte kolla lite film eller ja varför inte teckna när man ändå har tid och lust. Det har varit ett rätt stort uppehåll med tecknandet nu på ett tag, men det ska det bli ändring på. Och som sagt så håller jag ju på med den där "hemliga saken" som det kanske inte är någon mening med att göra klar längre. Äsch, vi får se.


                              



Sommar - 08, snälla bli en bra sommar ..





Kommentarer
Postat av: Qristall

Tack för ditt besök hos mig :) Klart sommaren blir bra det får vi tro iaf.

Tyvärr blir man negativt överraskad av vänner ibland, men hoppas att ni kan prata om det o lösa det. Ha en fin söndag.

2008-06-08 @ 10:06:15
URL: http://qristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0