Ny frilla, födelsedagar och evig kärlek.


Yeees, har nämligen klippt mig idag ^^. Blev ganska nöjd faktiskt. Det blev klippning av toppar och så lugg dårå. Haha, det var evigheter sedan jag hade lugg. Gooosh, jättelänge sedan verkligen. Men men, förendring är ju bra säger dom, så det får vi ju hoppas på.

Idag har det varit rätt så soft. Ingen hel lektion över huvud taget. Låg istället ute med tjejorna, Jonas, Jimmy och Junaid och solade på den yttepytte lilla gräsplanen vid idrotten. Men skönt var det allt ! ;) Det måste seriöst varit värmerekord idag. Fifan asså. Solen stekte verkligen. Men, man ska inte klaga. Är det inte det här vi har väntat på ?

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det pappa och Atusas födelsedag ! Wohoo, grattis till er. Det är även så att mamma och pappa firar bröllopsdag idag. Kan ni tänka er ? 20 år tillsammans. Kommer jag någonsing få uppleva en sån kärlek ? I doubt it ^^. Finns ens sån kärlek längre ? Man börjar ju tvivla .. Hur som helst, grattis mamma och pappa. Grattis för 13 år som gifta, 20 år tillsammans och uppfostran av 4 barn och 2 barnbarn. Ni är bäst, jag älskar er ♥


(ps; det går inte att ladda upp bilder, så jag gör det imorgon ist !)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0