Muffins och galgberget.


Dagen blev inte så tråkig som jag trodde ändå ^^. Först bakade jag muffins. Gaah dom godaste chokladmuffinsen i världen, jag svär ;D Efter det bar det av till galgberget för att jogga lite. Ska bli skitskönt när vi flyttar för då är det bara att springa upp där när som helst. Prefekt uppvärmning innan nautilus.

Nu har jag precis käkat och duschat. Känner mig superfräsch nu. Nyduschad och insmord i en härligt doftande bodylotion. Kan det bli bättre ? Naaaj. Ska snart kolla film också är det tänkt. Moulin rouge går ju på tv ikväll. Men först; lyssna på skithög musik. Enbart för att jag kan göra det. Det kommer bli det jobbigaste med att flytta. Hur ska jag kunna lyssna på mina älsklingslåtar så högt att hela lägenheten skorrar som jag gör nu? Vräkning första veckan eller nått ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0