It's a sunday in strawtown.


Idag har tillbringats med familjen och släkten hemma hos brossan och Johanna. Firade henne idag för hon fyllde år i fredags. Karima, min plastsyrra och hennes underbart godissöta son Alex var på besök i Sverige. Har inte sett dom på skitlänge, dom bor ju i Norge nu så det blir inte så ofta vi ses. Så stor lillplutten har blivit ! HAHAHA, jo det hände en liten rolig sak faktiskt som jag måste berätta xD Danne; Kom Alex så ska vi käka blåbärspaj. (med halmstad dialekt, så det blir typ blåbäschpaj). Bäsch (vet inte hur det stavas), men det betyder i alla fall bajs på norska. Så alex kollade på honom som han va dum i huvet, hahaha. Jag förstår honom, det kan ju inte va så gott liksom.

Nu ska vi göra hembakad pizza. Seriöst, vår familj borde öppna en egen pizzeria ! Det finns inte mycket som slår den kan jag lova. Min pappa spränger snart högtalarna med Buena Vista Social Club , haha. Fan, nu vill jag dansa salsa .. Någon frivillig ? ;)







Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: tack :)

2008-06-22 @ 19:42:23
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0