I morgon är jag dansk.


För det mesta är det kul att ha många ursprung. Jag kan ta det bästa från alla kulturerna liksom. Men ibland blir man lite snurrig. Vad är jag idag ? Idag är jag nog rätt så svensk. Igår var jag ganska så mycket ryss och imorgon har jag inte något större val än att vara heldansk. Vi ska nämligen hem till momor och käka, röka och prata med väldigt hög ljudnivå. Sverige har faktiskt äran att få besök av ett gäng galna danskar imorgon. Jag menar bokstavligen galna. Dom har cyklat till Sverige, fråga inte för jag har inte susning varför. Det låter helt sinnessjukt, jag vet, men samtidigt jävligt häftigt. Så imorgon blir det middag och med all säkerhet en kväll full med överaskningar. För en sak är säker. När jag umgås med mina älskade danskar, har jag alltid sjukt roligt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0