Grillning, drömmar och dålig tv.


Igår var det grillning som gällde. Göttans ! Det tog lite tid men det var det värt. Jag och Kim somnade i soffan och vaknade sen med ett ryck som jag alltid får när jag har somnat i soffan, hahah. Gick ut och tjötade lite med folket och till sist fick jag gå och sova. Imorse, eller snarare i middags vaknade gick jag upp och åt frulle som mamma hade fixat. Älskar henne, hon e bäst !

Hade världens konstigaste dröm inatt. Kommer inte ihåg så mycket av den men något med att vi fick inte komma in i skolan och vi satt utanför fyllinge pizzeria och gjorde nått sheeit. När jag skulle gå in i skolan så jagade städerskorna bort mig :S Jeeeizuz, säger jag bara hahaha. Asså dom var faktiskt skitäckliga tro det eller ej. Ja, och sen blev nån gravid och till slut fick vi inte ens komma in i pizzerian längre. Ja, sånna drömmar drömmer jag. Så nu vet ni det.

Idag blir det inte mycket gjort känner jag. Ska nog ta och se om jag kan få tag i lite One Tree Hill. Jag har jag bara dom två första boxarna. Ja, och sen så blir det nog inte nått mer kul. Som det var tänkt igår skulle jag ju sola men det sket ju sig när jag kollade ut genom fönstret. Jag har sagt det innan och jag kommer säga det igen. Baaajs väder !




I torsdags när Ryssland - Spanien spelade xD
Trodde det skulle hjälpa men icke !
Äsch, stolt över dom ändå.



Kommentarer
Postat av: emma

tackar :)

Vad betyder det där på kinden?

2008-06-29 @ 22:50:13
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

okej :)

Är du därifrån?

2008-06-29 @ 23:32:17
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

Så halvrysk med andra ord? :)

Ja det är något att VERKLIGEN vara stolt med i år, hihi ;) Självklart annars också, hoppas du inte missförstod mig.

2008-06-30 @ 00:06:14
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

ja, innan hade man ju knappt hört talas om rysslands landslag. Visste inte ens att dom hade ett fotbollslag :P haha. Dom lär va ännu bättre till VM :D

2008-06-30 @ 00:22:23
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0