God morgon världen.


Efter en lång natt utan sömn är jag vaken. Jag gick och la mig lite efter tolv och sen vaknade jag runt halv 4 med världens hosta. Usch. Gick upp tog lite hostmedicin, slog på tv:n (gud vilka bra program det går på natten, ironi !), tog en macka för att inte ha den äckliga hostmedicin smaken i munnen och försökte somna om. Lönlöst. Blev lite glad när jag vaknade tio över elva och hade faktiskt sovit resten av natten/morgonen. Det är väldigt typsikt amanda att bli sjuk när sommaren kommer och man har planerat massor av skoj. Blir man trött eller ..



Igår var underbart. Kolla bara bilden. Mycket sånt hoppas vi på i sommar. Idag är det då städdag hemma. Vet inte vad det blir för slags städning ännu, men det vanliga antar jag. Det som behövs ^^. Så jag säger adiós för tillfället mina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0