Gå och lägg dig unge!


Ja, här sitter jag och sitter. Hade det inte varit för min hosta som återkommer direkt när jag lägger mig ner, så hade jag varit i drömmarnas land för länge sen. Men i och med att hostan har tagit över får jag sitta uppe lite till. Idag har det varit studentfirande för fulla muggar runt om i landet. Grattis folks. Ni anar inte hur avundsjuk jag är på er. Ingen mer skola och livet kan börja. En annan har 3 år kvar, plus lite till om man ska bli något vettigt. Jag vet att det kommer gå ruskigt fort. Jag menar, det märker man ju bara på dom här 3 åren i högstadiet. Och ändå finns det dom som säger att det här är dom bästa åren. Ja så är det kanske, men jag har lite svårt att se det nu. Det kanske kommer ..

Imorgon är det tältning med brudarna. Ska bli riktigt skoj, ser verkligen fram emot det. Det var jävlar inte igår man tältade kan jag lova. Kommer vi ens få upp tältet tro ? Det återstår att se, tihih. Senaste gången var nog för 2 år sedan, med Emelie. Visserligen i min trädgård men vafan. Kul hade vi ! Det är verkligen synd att den traditionen har dött ut. Nu ska förken bizza gå och knyta sig. Hoppas natten blir bättre än gårdagens. Behöver vila.

natti natti ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0