Det kommer aldrig nånsin vara prefekt.




Paolo, ibland räddar du mina dagar ! ;D


Då var det lördag. Ska snart hjälpa pappsen att göra i ordning i trädgården, sista gången. För vet ni .. Vi ska flytta ! Ja, det är sant. I september blir det så det är ju ett tag kvar, men det går fort när man har roligt. Självklart känns det lite konstigt att flytta från det enda stället man har bott på. Jag menar, jag är född och uppvuxen i denna hålan. Hela Halmstad har väl en egen uppfattning om detta stället, men jag har aldrig brytt mig. Det är ju här jag kommer ifrån ! Det är här jag lärde mig gå, fick mina första vänner, började skolan. Det finns hur mycket som helst att berätta om detta stället, jag vet knappt var jag ska börja .. Hur som helst så är jag ändå glad på något sätt. Det ska bli skönt att lägga allt bakom sig och börja om lite grann. Jag har precis slutat skolan som ligger 2 minuter här ifrån och ska börja en helt ny till hösten. Det finns ingen mening att bo kvar längre. Okej, mina vänner och en del av familjen bor här men inget kommer ju förendras bara för att jag flyttar några kilometer bort. Jag kommer säkert fortfarande åka ut hit och det viktigaste. Jag kommer aldrig glömma att det är här jag hör hemma.







Kommentarer
Postat av: a13ks

Till kalmar va?;)

2008-06-15 @ 15:10:22
Postat av: amanda

a13ks: haha nee det vet du ju att jag inte ska ;P Men om jag skulle fått bestämma skulle det varit till Kalmar såklart ;)

2008-06-15 @ 18:13:14
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Postat av: Aleks

Klart att du ska till kalmar(A) men jag ska ju till Lund snart så du får inte flytta hit då annars blir de lika långt iaf xD

2008-06-17 @ 00:31:16
Postat av: amanda

Aleks; Haha jaa i och för sig ;D Men tror du jag vill vänta ett år lilla du? ;) Vi träffas väl innan du flyttar till lund hoppas jag? ;O

2008-06-17 @ 00:46:39
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0