Dessa härliga dagar.


Idag har fröken amanda varit duktig. Först cyklade jag, arbona, atusa, susan, arbnora och marre till brottet. Carro och Lisa åkte moppe brevid hos hela vägen, haha så söta. Sen låg i och solade där i några timmar och bara tog det lugnt. Sen cyklade jag och marre in till stan, marre skulle käka. Det blev pastavagnen och så satt vi på gräset bakom kyrkan en stund och bara tjabbade. superduper mysigt ! Efter det bar det hem igen och då såg jag att jag hade fått ett sms från emelie; ska du med till stranden ? :) Självklart ville jag ju det och så cyklade vi ner till östra stranden på vårt gamla vanliga ställe. Vi pratade så mycket minnen och ni anar verklogen inte hur många minnen vi har ! Det är knappt att jag fattar det själv .. Vi har varit kompisar sjukt länge och det är jag oerhört glad för. Hon är den bästa.




Nu sitter jag här och skickar över bilder från mobilen via mms. Jobbigt ! Brossan har ju fortfarnade sladden, så så här får det bli ett tag fram över. Lyssnar just nu på en utav mina älsklingslåtar, sister hazel - all for you, sommarminnen eller vaaad !? Gud alltså, sommaren är verkligen här känner jag nu. Det är det här jag har väntat på. Så vädret, svik inte mig nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0