Amanda hjärta Lamborghini.


Idag har amanda varit duktig ;) Har hjälp mamma i trädgården typ hela förmiddagen. Blev precis klar till regnet. Vafan, det regnar eller blåser hela tiden. Bajs på svenska sommaren ! Ska fan ta en sista minuten resa imorgon eller nått. Hade ju inte suttit fel nu om man säger så. Ikväll ska brossan komma hit för Johanna har tjejkväll och han ville inte va hemma då, hahah. Vilket jag förstår -vet hur det kan bli.

Jag vill beställa en fotbolls tröja nu ! En Manchester United. Asså jag har en gammal, ful och sleten från någon marknad i spanien som jag har fått utan brossan när han inte ville ha den mera, haha xD Vill ha en liten nyare och ja ni fattar. Någon som vet var kan man köpa/beställa ?






Kommentarer
Postat av: ALEKS

Lamborgini ska du ha:D AC MILAN TRÖJA SKA DU FÅ:D<3

2008-06-29 @ 02:42:56
Postat av: amanda

Aleks; Klart jag ska skaffa en lamborghini som vi kan glida runt i ;D aaaw (a) men du kommer glömma tills januari haha xD<33

2008-06-29 @ 02:45:33
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0