All övertalning är tillåten.


Ja, alla har ju sina försök haha ;D


ring ring på mobilen ..
Pratas lite skitsnack om väder och vind .

R; kom hit, jag har inte träffat dig på 2år.


jag; hallå, det är 1 år sedan ..


R; aja, 1 år då men ändå kom hit!


jag: om jag är ensam kommer jag.


R; men du är ju ensam sa du precis..


jag; men om jag känner mig ensam så kommer jag.


R; Jajaja, men kom snart, cykla inte när det är för mörkt.


jag: hahahah jaja xD


R; braa, så kom nu då. Solen skiner här:D


Det ringer på hemtelefonen 1 timme senare..
R; Var är du, kooom!

jag; men jag är hemma haha xD Det regnar ju hela tiden ..

R; cykla nu, här är det solsken o vi äter jordgubbar .. KOM!

jag; men duu, jag kommer imon ..

R; Vaa, varför?!

jag; det regnar hela tiden. Hur ska jag ta mig dit liksom?

R; Jaja men looooova det nu!

jag; haha jaaa jag lovar. Vi ses imon.

R; bra, för jag har inte sett dig på 1 år nu ..

jag; jag lovar dig, jag kommer imon.

R; Bra det, hej då vi se imon dåååå !?

jag; Jaaa det gör vi !!



haha så gulligt. Att till och med ringa hem liksom .. aaaaw ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0