We keep slippin'


Satt uppe till 3 inatt så jag var lite sleten imorse när brorsan ringde och väckte mig.
Nu har jag i alla fall tagit tag i det och gått upp ur min grymt sköna säng.
Idag blir det nog inte så mycket gjort. Slappedag med andra ord!
Lyssnar på en helgo skiva med Shaun Mullins och den kommer nog gå hela dagen.
Det är sån där riktig söndags musik ni vet. Gaaahh , sånt där gillas.


Snackade lite med Anna den lilla sötingen på bilddagboken nyss , haha.
Dagens generation säger jag bara ;)
Hur som helst så ska vi och min Biiiibe kanske träffas snart.
Känns som det var år sedan! Hemskt , riktigt hemskt!
Saknar faktiskt hela SPSP08. Det är som om någonting fattas om dagarna.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0