Dont forget the happy things in life.


Bild: Skälderviken i Ängelholm
Klickad av: Mig



Kläder:
Mysbyxor och en tisha från gina.
Smink: Inget alls, vilket är skönt.
Frisyr: Fluffet i en totte helt enkelt.
Bild: En jag tog när jag var i Ä-holm senast.
Låt: Shaun Mullins - Everywhere I go <3

Vill ha:
En billig flygbiljett ...?
Göromål: RITA, RITA och RITA!
Läsning: Bloggar?
Borde: Borde mycket. Borde läsa, borde äta, borde städa, borde gå till gymmet, borde träffa min kompisar, borde laga mat, borde göra allt förutom att sitta här egentligen ...

Mat:
Macka.
Köp: Inte ett skit!
Humör: Glad.

Roligaste:
Att jag inte har tappat förmågan att rita!! Gick loss på mina nya pennor idag och resultater blev helt ok. Bättre än förväntat! Så nu är lilla jag happy happy ;)
Tråkigaste: Att även om man inte vill så måste man släppa taget :/



Kommentarer
Postat av: Emma

så fin bild :)

2008-12-28 @ 23:06:54
Postat av: amanda

Emma: Tack ska du ha!

2008-12-29 @ 18:22:43
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0