I'd rather be with you.


Igår hade jag och älsklingarna det skitskoj ! Sov över hos Mika.
Fan va mysigt det var. Massor med filtar, madrasser och kuddar. Myyys !!
Kollade film, käkade och snackade en massa skit. Just how we like it ;)
Såklart hände det några insidenter också, annars hade det ju inte varit oss !
Bl.a Anna som snubblade. Shit , det såg helt förskräckligt ut haha.
Skrattade faktiskt inte förren jag såg att hon överlevde !
Det var i alla fall asmysigt och det måste bara göras om snart igen.

Ja, andra dagen på lovet. Känns skönt men lite tomt.
Saknar mina underbara <3





Håller tummarna för att jag spenderar min sommar här i år.
Snälla, jag behöver det. På alla sätt ..


Kommentarer
Postat av: ALEKS BEHÖVER!

ladda upp Kiss-I was made for loving you videon här:D







snäääääääääääääääääääälllllaaaaaaaaa :DDDDDD<33333

2008-12-20 @ 22:24:56
Postat av: amanda

aleks; eeeehhm .. öööhm .. asssså .. okej då ! vad som helst för dig haha ;)<333333

2008-12-20 @ 23:07:18
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var faktiskt lite kul att ramla!

Men jag tror att jag allvarligt måste kolla upp min balans för jag har ramlat tre gånger (med denna) på hela lovet! Amanda....jag ramlade på Storgatan i Ängelholm....Kan jag göra bort mig mer?

2008-12-28 @ 11:40:37
Postat av: amanda

Anna; PAHAHAHAHHAHAHAH XD jag vet, du borde kolla upp de lilla vän x) det va skitläskigt först innan jag såg att du var ok xD

2008-12-28 @ 13:29:18
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0