Staden kallar.


God morgon / dobre utra / kalimera / buenos días / good morning.
Amanda är uppe, sminkad, påklädd och redo för stan även fast klockan inte ens är halv 12 :)
Min grymt coola men höglåtnade ACDC-klocka ringde redan 9 idag.
Får erkänna att det tog emot lite att gå upp men jag fixade det!


Idag har jag lite ärenden på stan. Det var ett tag sedan jag shoppade nu.
Grejen är att mellandagsrean i Halmstad är rena katastrofen, så jag har helt enkelt inte haft orken i år. Alla människor är i samma affärer exakt samtidigt och alla är berädda att döda för kläderna. Nja inget för mig ... Den som väntar på något gått ni vet ;)
Hur som helt så ska jag ge mig ut idag vilken kanske inte är så mycket bättre med tanke på att det är nyårsafton imorgon, men måste man så måste man. Ska köpa tights, underkläder och lite annat kul ...
c ya.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0