To be honest - I'm a liar.


Idag smäller det gott folk! Ska börja ta tag i tränigen på allvar igen.
Allt gick ju så bra i början av hösten, men sen vet jag inte riktigt vad som hände ...
Men nu så, nu jävlar!  Ska man köra igång så kan man lika gärna köra 110 från början, eller?
Hmm nja, vet inte om det är en sån god idé. Ska i alla fall boxas med bästa Johanna ikväll. Gaaaahh, så roligt det är och det var ju ett tag sedan sist så hon kommer säkert banka skiten ur mig. Får se hur mycket träningsvärk det blir denna gången. Förra va ju .. öhm fruktansvärd och den gav sig ju aldrig heller! Den plågade säkert mig i 3 dagar.
Denna gången hoppas jag på att jag har tränat upp mig lite så man åtminstånde kan höja sitt glas på nyårsafton. Aja, det återstår ju att se. Annars går det säkert att bota höhö ... ;)


När jag ändå sitter här så kan jag ju berätta lite om hur dagen har sett ut hitills.
Mami väckte mig med kaffet klart klockan 12. Snacka om att man har världens gulligaste mamma! Åt frukost och drack såklart morgonkaffet. Sen slog jag på tv:n en stund och blev helt till mig när jag såg att Cher var med i The Ellen DeGeneres Show. Alltså ja. Jag är ett gammalt Cher fan. Kanske man inte kan tro men så är det ;) Tycker hon är skitcool den gamle tanten och hennes musik är faktiskt bra. Inte alls min musikstil men just Cher är det något speciellt med. Jaja, som det kan va :)


Efter min Cherstund gick jag i duschen och sen fixade jag mig lite sådära.
För en gång skull hade jag en sån bra dag ni vet. När sminket blir perfekt, håret ligger exakt som man vill ha det och kläderna sitter ok. Det händer inte ofta kan jag säga er men en sån dag var det idag. Guuushh happy me. Lite senare följde jag med mami och Lina och handlade och sen har jag spenderat lite One Tree hill tid. Den är dyrbar ska ni veta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0