Merry Christmas!


Julafton - 08 tillbringades hemma hos min bror med familjen. Otroligt mysigt var det ! Brorsan hade verkligen gått inför det här med jul och allt var det nu innebär. Även om vi inte är så vana med svensk julmat på julafton så blev det riktigt bra måste jag säga. I vanliga fall brukar våra jular firas med en stor fet kalkon i stället, men i år blev det alltså lite ändringar. Jag föredrar ju kalkon i och med att jag inte är så förtjust i svenskt julbord. Men inga sura miner här inte! Kalkonen kommer ju bara några dagar senare i år ;) Närmare bestämmt på lördag. Då blir det julafton nr 2! Mm, me just love it. Om nu någonting var dåligt med den här julen var/är att mamma jobbar. Inte bara julafton, utan verkligen hela julen. Inte rättvist någonstans om ni frågar mig! Men vi gjorde det bästa av situationen. När jag och pappa hade kommit hem från davve så gick vi till mammas jobb och överraskade henne med lite godsaker. Inte för att det behövdes. Det fanns det mesta där kan jag säga. Amanda var inte blyg hon haha xD Jag: "Asså du jobbar julen mamma, då ska man jävla utnyttja allt som går." Så jag åt tills det inte gick ner en bit till av något. Haha, that's the way we do it ;) Så julafton blev faktiskt nog helt perfekt trotts allt. Huvudsaken är ju att man tillbringar den med personerna man älskar , right? Och det gjorde jag ju helt klart.





Mami & jag :))



t.v; Maten :D   t.h; glöggen räckte i alla fall ;)



Tomten och mina söta älsklingar ♥



Min lill-rocker och jag rockade loss ;D Hearts on fire, hearts on fire ... ;)



Världens gulligaste par! Johanna och bror min :)



t.v; Davve och mormor ;P  t.h; Danne is bringing sexy back ;)



Söstra östra fixar till efterätten och kidsen tittar på ? x)



Papi och jag. Say Rossiiiiya! :D Hahahah x))



Vi kollade lite på Armageddon också, naaaajsss ;)



Denna bilden får avsluta detta inlägget :D Min prinsessa och jag ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

är "lill-rockern" din syster också?eller hur många syskon har du? :)

2008-12-26 @ 22:43:03
Postat av: amanda

nej hon är inte min syster. däremot min systerdotter x)) jag har tre syskon. 2 bröder och 1 syster ..:)

2008-12-28 @ 00:53:03
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0