I get by with a little help from my friends.



Gosh, vad jag saknar dig Arbona Hysa. Ingenting slår våra minnen ♥


Ouff, vet ni ... Haha jag somnade efter jag hade käkat idag. Det händer väldigt sällan och speciellt inte när jag jag har lov och ändå liksom sover till 12. Men jo, jag somnade sött där till mitt shawn mullins album på rummet.


Idag var jag ju då i stan och verkligen slösade fett med pengar! Har lite smått ångest faktiskt ... Jag, Anna och hennes kompis Felicia från Ängelholm var nog inne i varje affär i Halmstad för att hitta allt vi behöver tills imorgon. Jag tror det slutade med att alla blev nöjda och glada i alla fall :) Träffade min älskling Arbona inne på gina också. Åh gud vad jag saknar henne. Det var ett tag sedan nu så vi hade lite kramkalas där mitt i myllret av folk, haha. Vilka minnen jag har med den tjejen ... det är inte klokt. Efter jag hade sagt hejdå och gett min älskling 1000 kramar fortsatte shoppingen för fulla muggar. Jag och Anna köpte likadana skor som vi kom fram till att vi kommer kunna utnyttja till max. Verkligen till max! Hör här. Imorgon - nyårsafton (såklart...) men sen har vi även 3 års av FN-rollspel där vi kan ha dom. Mhmm, visst är vi ett par smarta brudar ..;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att vi är smarta!

Plus att jag kommer alltid med smarta idéer! Erkänn!

<333

2008-12-30 @ 20:13:02
Postat av: amanda

Anna; Jaaaa klart :D vilket team mannen ;) <333

2008-12-30 @ 20:20:17
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0