Vet jag ens själv vad jag babblar om?


Ikväll var naaaajs. Kim och dom var här och vi snackade om resan och allt som ska planeras :) Wohoo, det börjar närma sig nu och pirret kommer nog .. tja väldigt snart om jag känner mig själv rätt. Känns lite som när vi skulle till Polen. Vi åker ju trotts allt från Malmö ;) Minnen eller vad !?


Nej, nu ska jag ha min allra sista; vara inne på msn hela natten -natt ;)
Håll i hatten nu. Jag kommer sakna msn, ganska mycket ...
Sjukt att jag säger så för det är inget jag normalt brukar sakna när jag åker utomlands. Msn och datorer brukar inte finnas i mina tankar. Inte ens lite. Men nu känns det så ... konstigt. Eller ? Hmm, jag vet inte. Är förvirrad nu, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0