Fredag, vi välkomnar dig!


Kramat någon idag: ehm, ja ? klarar mig inte utan kramisar ;)
Pussat någon idag: nej :/
Vad har du ätit idag: frukost, lunch o middag
Dagens kläder: jeans, vit tröja och en brun kofta
Dagens smink: foundation, mascara och lite rouge ;)
Dagens sötnos: ehm, venne .. ingen typ :S
Dagens roligaste: småländskan, hahahaha jag dog xD
Dagens tråkigaste: no tengo dineros ... BAJS!
Vem kramade du senast: hmm, mormor tror jag :)
Vem pratade du i telefon med senast: Kattiz
Vem fick du senast sms ifrån: Annika


Det får sammanfatta min fredag folks. Skriver mer imorn ..


Kommentarer
Postat av: Annika

sending you a sos (sms) hahaha

2008-08-25 @ 17:19:40
URL: http://anntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0