Bananlådor överallt.




Sheitfanjävlarbajströgoskit.
Haha, ja vad ska man säga. Mitt liv är så jävla konstigt nu så man kan nog bara skratta åt det.
Idag har varit ännu en jävligt skum dag i fröken amandas liv.
Jaja, ni får gärna skratta med mig om ni vill, haha.


På bilden kan ni ju se hur mitt fina rum ser ut för tillfället. Fullt med bananlådor överallt.
Så ja, det har inte hänt så mycket mer än att jag sitter på golvet och packar typ ... HELA TIDEN xD Men men så är det ju när man ska flytta. Gaah, jag är så ivrig. Vill bara flytta nu. Greja med mitt nya rum och sånt sheit :) Wohoo, längtaaar !
puss puss ..




Kommentarer
Postat av: Anonym

U drive me bananas?

2008-08-05 @ 21:14:33
Postat av: amanda

hahaha xD

2008-08-05 @ 22:36:22
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0