Första skoldagen.





Okey, nu var första dagen på den nya skolan avklarad ! Yäjj typ ...
Var så jävla nervös att jag knappt kan fatta det själv, men allt fixade sig och som sagt, vi är en liten härlig klass med bara 11 personer. Imorgon är det vanliga lektioner så då börjar man
" på riktigt "  kan man väl säga ;)


Sen har jag nästan bara tagit det lugnt resten av dagen. Låg i soffan och kollade på när baba och stefan konkade på en massa möbler, haha. Fick lite mördarblickar då och då. Men hallå, jag var faktiskt jävligt seg idagens xD Så det så ! Båda brossorna kom på besök lite senare också. Hallelujah, när va senast ? Den ena jeffeln ska ju åka till España i morgon. Fan va fuskigt ! Kom med ett bra förslag. Han kan ju ta med mig som ett levande spanskalexikon, men nehe det var tydligen inte uppskattat ;)


Nu ska jag duscha, fiixa och välja kläder tills imorn. Skolfoto !! Blää.
Btw, jag har en fet inköpslista nu. INGEN kan slå mig, inte ens Paris Hilton.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nej, det ska stå; I <3 Martin ;)

2008-08-21 @ 20:48:09
Postat av: amanda

haha jasså det tycker du ;) .. tyvärr, finns bara en man i mitt hjärta. OUZO ! moahahaha ;)

2008-08-21 @ 22:02:48
URL: http://bizzaaa.blogg.se/
Postat av: ALEKS

Klockren bild;)

2008-08-31 @ 20:33:50
Postat av: amanda

aleks; haha ja visst ären ;)

2008-09-08 @ 17:33:34
URL: http://bizzaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0