Sista dagen på sommarlovet.


Imorgon gäller det. Gymnasiet folks ! Just nu är jag inte riktigt "in the mood" för det. Bajs.
Håll tummarna, lova ! Är så jäkla nervös. Känner ingen i min klass. Okey, hur konstigt känns det inte att säga det. Min klass liksom, haha. Ja det känns lite småsjuk allt ;) Hoppas bara allt löser sig och att jag lär känna massor med folk, annars är det verkligen piss ...


Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade öhm .. illamåendes i morse. Usch :/ Mår fortfarande lite illa men det är mycket bättre kan jag lova. Bra tajming va ? Gick i alla fall slingan med Annika och snackade om allt och alla. Efter det mådde jag bättre men bäddade ändå ner mig i soffan en stund innan jag började ... kan ni gissa ? .... PACKA !
Surprise surprise där va, maha.


Kommentarer
Postat av: bownii

hahah ja det har du rätt i ;)

2008-08-20 @ 19:29:56
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0