Kebabpizza och gamla dagböcker.


Har precis käkat lite pizza med baba. Möjspöjs. Det var jävlar inte dom små pizzorna kan jag lova ! En vanlig pizza + en fet hög med kebab och 9 liter vitlöksås. Men gott var det. Har halva kvar. Nattamaaat ! Haha ;)


Nu ska jag fortsätta med packningen. Fan, gör jag inget annat ? * Pusst ...*
Fast hittade en rolig sak innan. Min gamla dagbok från typ .. 4:an ? 
Kan bara säga att jag inte hade någon bra svenska på den tiden. Eller ... ingen svenska alls xD Nesh, så farligt var det faktiskt inte men det var kul att läsa om allt som man har glömt bort. Små saker, men viktiga saker för en på något sätt.


Kommentarer
Postat av: bownii

hahaha tack sötis...det är hårt arbete som liggar bakom det hahah..men det är ju bara bra för din del som kan få lite mer extra ögongodis i min blogg ;) sen brukar ja ju nästan alltid skriva namnen på allt så man kan googla upp dem ;)

2008-08-19 @ 20:13:55
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0